Kontakt

Twój biznes medyczny może działać lepiej.

Skorzystaj z bezpłatnego audytu!

Chcesz zgłosić swoją placówkę do bezpłatnego audytu Remedio? Zgłoś się, a sprawdzimy, co działa, co nie i co warto poprawić. Działamy bez zobowiązań i pokazujemy konkretne rozwiązania, niezależnie od wielkości Twojego budżetu.

Co obejmuje bezpłatny audyt Twojej placówki?

01

Marketing i strona WWW

Sprawdzimy, czy Twoja placówka jest widoczna tam, gdzie szukają jej pacjenci. Przeanalizujemy stronę internetową, działania reklamowe i obecność w sieci od Google po social media. Powiemy wprost, co działa, a co potrzebuje usprawnień.

01

Marketing i strona WWW

Sprawdzimy, czy Twoja placówka jest widoczna tam, gdzie szukają jej pacjenci. Przeanalizujemy stronę internetową, działania reklamowe i obecność w sieci od Google po social media. Powiemy wprost, co działa, a co potrzebuje usprawnień.

01

Marketing i strona WWW

Sprawdzimy, czy Twoja placówka jest widoczna tam, gdzie szukają jej pacjenci. Przeanalizujemy stronę internetową, działania reklamowe i obecność w sieci od Google po social media. Powiemy wprost, co działa, a co potrzebuje usprawnień.

02

Strategia cenowa i oferta

Przyjrzymy się Twoim usługom i cennikowi. Czy przyciągasz właściwych pacjentów? Czy oferta jest zrozumiała i wartościowa? Podpowiemy, co warto uprościć, rozbudować lub wyróżnić.

02

Strategia cenowa i oferta

Przyjrzymy się Twoim usługom i cennikowi. Czy przyciągasz właściwych pacjentów? Czy oferta jest zrozumiała i wartościowa? Podpowiemy, co warto uprościć, rozbudować lub wyróżnić.

02

Strategia cenowa i oferta

Przyjrzymy się Twoim usługom i cennikowi. Czy przyciągasz właściwych pacjentów? Czy oferta jest zrozumiała i wartościowa? Podpowiemy, co warto uprościć, rozbudować lub wyróżnić.

03

Obsługa pacjenta i kontakt

Ocenimy, jak działa rejestracja -telefoniczna i online. Sprawdzimy czas reakcji, jakość rozmów, sposób umawiania i informacje, które otrzymuje pacjent.

03

Obsługa pacjenta i kontakt

Ocenimy, jak działa rejestracja -telefoniczna i online. Sprawdzimy czas reakcji, jakość rozmów, sposób umawiania i informacje, które otrzymuje pacjent.

03

Obsługa pacjenta i kontakt

Ocenimy, jak działa rejestracja -telefoniczna i online. Sprawdzimy czas reakcji, jakość rozmów, sposób umawiania i informacje, które otrzymuje pacjent.

04

Employer branding

Zerkniemy, jak wygląda Twoja marka jako pracodawcy. Czy lekarze chcą tu pracować? Czy rekrutacja to w pełni przemyślany proces? Damy Ci konkretną ocenę i kierunek.

04

Employer branding

Zerkniemy, jak wygląda Twoja marka jako pracodawcy. Czy lekarze chcą tu pracować? Czy rekrutacja to w pełni przemyślany proces? Damy Ci konkretną ocenę i kierunek.

04

Employer branding

Zerkniemy, jak wygląda Twoja marka jako pracodawcy. Czy lekarze chcą tu pracować? Czy rekrutacja to w pełni przemyślany proces? Damy Ci konkretną ocenę i kierunek.

Uśmiechnięty lekarz w białym fartuchu i okularach rozmawia z pacjentką, w tle na ścianie widać ramkę z kolorowym logo ‘remedio’.

Zespół Remedio

Sprawdź nasze kompetencje

Piotr

Web Developer | Programista

Magdalena

Strateg rozwoju placówek medycznych

Poznaj cały zespół

Uśmiechnięty lekarz w białym fartuchu i okularach rozmawia z pacjentką, w tle na ścianie widać ramkę z kolorowym logo ‘remedio’.

Zespół Remedio

Sprawdź nasze kompetencje

Piotr

Web Developer | Programista

Magdalena

Strateg rozwoju placówek medycznych

Poznaj cały zespół